ÎNTREBĂRI FRECVENTE

  1. Cine este agenția CASSIE TRAVEL?

CASSIE TRAVEL s-a lansat oficial la Brașov în memoria unei persoane speciale și este o agenție de turism tour-operatoare cu activitate exclusiv online.

Cu o experiență în turism de peste 15 ani, CASSIE TRAVEL devine agenția ta pentru o vacanță reușită și în siguranță.

  1. Ce program are agenția CASSIE TRAVEL?

Programul nostru este de Luni până Vineri, în intervalul orar 09:00 – 18:00. Dacă ai urgentă nevoie de noi, ne găsești la numărul de telefon +40 (742) 579 140.

  1. Ce servicii oferă CASSIE TRAVEL?

CASSIE TRAVEL oferă consultanță turistică și servicii de rezervări ale biletelor de avion (zboruri interne și internaționale, doar prin e-mail sau la telefon), transferuri și pachete turistice (de tip sejur/ chartere avion-autocar/ circuite/ croaziere, cazări individuale)

  1. Cum vă pot contacta?

Ne găsiți la adresa de e-mail office@cassietravel.ro sau la numărul de telefon +40 (742) 579 140, pentru situații de urgență.

  1. Cum rezerv pe site-ul CASSIE TRAVEL?

Platforma noastră îți facilitează accesul la multitudinea de oferte existente. Poți efectua o căutare atât în secțiunea “Pachete”, cât și în secțiunea “Hoteluri”.

Secțiunea “Pachete” conține numeroase oferte de sejururi cu transport inclus, atât autocar cât și avion, în funcție de destinația dorită.

Secțiunea “Hoteluri” include cazare cu servicii de masă precum: mic-dejun, demipensiune sau All Inclusive). Această secțiune conține numeroase hoteluri în destinații de vacanță din întreaga lume.

Pasul 1. Selectați tipul pachetului (sejur sau circuit) și tipul transportului (individual, avion sau autocar);

Pasul 2. Selectați destinația;

Pasul 3. Selectați data plecării și numărul de nopți al sejurului;

Pasul 4. Selectați numărul de persoana și adăugați mai mult camere, dacă este cazul;

Pasul 5. Apăsați pe butonul “Caută pachete

  1. Cum rezerv un bilet de avion?

Rezervarea biletelor de avion se poate realiza prin intermediul e-mail-ului sau telefonic. Orice rezervare efectuată pe site, email sau telefonic, se supune acceptării prezentelor termene și condiții, dar și a condițiilor speciale impuse de companiile aeriene și, care vă sunt prezentate în email-ul de confirmare al rezervării sau telefonic, de către consultanții CASSIE TRAVEL. Pentru emiterea biletelor de avion, este necesară efectuare plății acestora. Pentru biletele low cost, NU se pot efectua rezervări fără ca plata să fie înregistrată în conturile CASSIE’S TRAVEL & CONSULTING SRL, prin urmare CASSIE TRAVEL NU vă garantează rezervarea locurilor și a tarifelor comunicate în momentul cererii de rezervare. Acestea vor fi garantate doar după ce plata este efectuată și biletele sunt emise.

ATENȚIE: între momentul efectuării cererilor de rezervare pe e-mail sau telefonic și momentul achitării biletelor de avion, dar și a vizualizării plății în contul CASSIE’S TRAVEL & CONSULTING SRL de către angajații săi, pot apărea modificari de tarife sau locurile pot să nu mai fie disponibile. În aceste situații, CASSIE TRAVEL va anunța pasagerii și vor comunica următorul tarif sau vor propune variante noi de zbor care să satisfacă nevoile acestora.

 

  1. Pot să modific/anulez o rezervare?

Fiecare hotel din sistemul de rezervări are condiții diferite de anulare sau modificare. În funcție de aceste condiții pot fi efectuate modificările aferente. Vă recomandăm să contactați unul dintre agenții de turism specializați ai CASSIE TRAVEL.

  1. Cum pot plăti rezervările efectuate?

În general, pentru fiecare rezervare trebuie efectuată plata unui avans, iar diferența în funcție de condițiile specifice fiecărui hotel. Dacă rezervarea efectuată include anumite reduceri "Early Booking", plata finală trebuie să fie efectuată in funcție de condițiile specifice. Dacă rezervarea NU include reduceri "Early Booking" și nici alte condiții speciale - trebuie să fie achitată cu o lună înainte de intrare la hotel.

Plata se poate efectua prin Ordin de Plată, depunere în conturile CASSIE TRAVEL la Banca Transilvania. Plățile online cu cardul pot fi efectuate prin intermediul unei platforme specializate în care datele dumneavoastră sunt în deplină siguranță.

  1. În ce monedă pot achita?

Poți achita în EUR sau în RON prin virament bancar, depunere în cont sau online prin intermediul unei platforme specializate în care datele dumneavoastră sunt în deplină siguranță.

Dacă alegi să plătești în RON, anumite servicii al căror tarif este afișat în EUR – plata se face la cursul BNR + 2% din ziua plății.

  1. Cu ce documente plec în călătorie?

Dvs. ca și pasager aveți obligația să vă asigurați că dețineți toate actele legale și în termen de valabiliate, necesare pentru a efectua călătoria (printre care, dar nu numai: pașaport, buletin, viză, împuternicire, adeverință de sănătate, procură notarială).

CASSIE TRAVEL vă va pune la dispoziție documentația de călătorie, după caz: bilete de avion/autocar și vouchere care conțin informații de identificare al clientului, perioada sejurului, hotelul ales, tipul camerei, precum și datele referitoare la serviciile de masă.

  1. Sugestii și reclamații

Deoarece ne dorim constant să ne dezvoltăm și să excelăm în domeniu, așteptăm cu interes sugestiile sau reclamațiile, dacă este cazul, la adresa de e-mail: office@cassietravel.ro, iar în cazul urgențelor, la numărul de telefon: +40 (742) 579 140. Alternativ, vă invităm să completați formularul “Sugestii și Reclamații aflat în partea inferioară a paginii, iar un reprezentant CASSIE TRAVEL va lua legătura cu dvs. în cel mai scurt timp.